Drakula öröksége, a vércsoport diéta


Sokan azt hiszik, hogy a 90 napos diétánál nem létezik nagyobb népbutítás, pedig hát de. „Mindig van lejjebb.” /P. Dániel/ a mostani is egy ilyen gyöngyszem lesz, amin talán csak a következő, a csillagjegy diéta fog tudni túltenni. Ha ezt a diétát a Twilight-ban olvasom, akkor még romantikusnak is találtam volna, vagy ha Anita Blake diéta lenne, akkor meg izgatónak, de így csak egy eszement próbálkozásnak hangzik. Lássuk hát mi is ez.

food-drink-monster-o_negative-blood_type-blood_group-vampire-tcln26_low.jpg

Egy Dr. Peter J. D'Adamo nevű figura édesapja kutatásait tovább víve rájött, hogy ha Joe-nak felír egy diétát és az működik, attól még nem biztos, hogy Lucy-nak is be fog jönni. Eme rövid egyenletből simán levezette, hogy mivel Joe és Lucy vércsoportja különböző, így másképp is reagálnak ugyanarra a diétára.

Kezdetekben vala Ádám és Éva, akiknek nullás volt a vércsoportjuk és mamutra vadásztak, ezért a nullás vércsoportú embereknek sok húst kell enni. Később utódaik egy része letelepedett és elkezdett földet művelni, belőlük lettek az A vércsoportú mutánsok, akiknek főleg növényeket szabad csak fogyasztani. A másik részükből állattenyésztők váltak, ők lettek a B vércsoportú mutánsok, akik meg igyanak sok tejet. Aztán mikor egy paraszt mutánst levarrt egy cowboy mutáns, akkor lettek az AB-sek, akik köztes átmenetet képeznek vegetáriánusok és a tejivók között. Ennyi. Kérdés maradt még?

31ac0fc055872d2959fe191a5db36ccd.jpg

Viszont azt be kell vallani, hogy nincs még egy diéta, aminek kapcsán ekkora egyetértés lenne a világ dietetikusai, orvosai és tudósai között. Itt mindenki egyértelműen ki meri jelenteni, hogy a mai napig nincs egy tudományos kutatás sem, ami igazolná ezt az elméletet. Ez persze nem gátolja meg emberek százezreit, hogy pénzt, időt és egészséget nem sajnálva kövessék Dr. D'Adamo-t.

De még a vércsoport evolúció is vita tárgyát képezi, hogy a tyúk, a tojás, vagy a nullás vércsoport volt-e előbb.

Egyet azonban el kell ismerni. Mégpedig, hogy ez a diéta is működik. Igaz, hogy ehhez nincs köze a vércsoportunknak, de hát minden diéta mögé kell valami tudományos maszlag, két nagy mell, vagy egy Andre Agassi, ami eladja. Nézzük meg a részleteket hát:

A nullás vércsoport

Ők a vadászok leszármazottjai, a gyomruk sok savat termel, ezért jól bírják a húst. A diéta szerint sok húst kell enni minimális szénhidráttal és mivel ők futtában csinálták meg a mamutot ezért rengeteg mozgásra van szükségük, sok futásra, vagy más testmozgásra. Gyakorlatilag ez egy low-carb diéta mozgással megturbózva.

Az A-sok

Az ikreim most mennek elsőbe az idén, első a-sok lesznek. Rájuk is nagyjából annyira igaz ez a diéta mint az A vércsoportúakra, akik ugye az ős parasztok utódai, ők azok akik bicskával eszik a fagyit, miközben szédülnek az aszfalton. D'Adamo doki nekik zöldségeket és gyümölcsöket javasol, megfontoltabb mozgásformával kiegészítve, mint a golf és a jóga. Persze ha nincs kalória, akkor baj sincs, úgyhogy ez is működni fog.

A B-sek

A cowboy-ok. A cowboy-oknak bejött az élet. Szinte mindent ehetnek, húst, tejtermékeket, ami beléjük fér. De szénhidrátot ők is csak módjával. És persze ússzanak, túrázzanak, mozogjanak, hogy formában maradjanak, mert soha nem lehet tudni, hogy mikor kell visszatérni a nyáj mellé.

Az AB-sek

Nos a szerelemgyermekek inkább az anyjuk A-s diétáját kövessék, cserébe a mozgásformák közül választhatják az A-s, vagy akár a B-set is, de ami a legjobb, ha mindkettőt csinálják egyszerre.

4deed5a293cb73122158463c3107e489.jpg

A fentiek tükrében azért látszik az átverés lényege. Hiszen minden vércsoportú olyan diétát kap, mozgással kiegészítve, amitől bárki fogyni kezd. Van, aki szerencsésebb, mert értelmes módon fogyhat, míg az A-sok és AB-sek megszívták.

Összefoglalva, ha egészségesen eszel és mozogsz, akkor nem lesz baj. Ha meg tudod a vércsoportodat is ehhez, akkor még segíthet is, ha esetleg balesetet szenvedsz. Ezt egyébként már egy otthoni teszttel is meg tudod állapítani, vagy egy egyszerű labor vizsgálattal szinte bárhol.

Tehát Alkonyat rajongók irány a TV, nézzétek a faarcú csajt a sápadt csávóval és közben gyűrjétek magatokba a csirkét rizzsel, aztán a következő rész előtt irány mozogni egy kicsit!

logo1_banner.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://eatmore.blog.hu/api/trackback/id/tr608736976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

IQfitnesz.hu

Blogomban a 30 év alatt összegyűjtött sport-tapasztalatomat és a nehezen megszerzett tudásomat próbálom megosztani Veletek. Néha tudományosan, néha csak viccesen.

Friss topikok

Címkék

2. palóc kupa (1) 2018 (2) 42k (1) 5/3/1 (3) 54321 (1) 5x5 (3) 8 órás karedzés (1) addiktív (1) aerobik (1) agonista (1) agystimulácó (1) ajándék (2) alapelv (1) alapgyakorlatok (2) állighúzás (1) altitude mask (1) alvás (1) ammónia (1) anabolikus ablak (2) anabolikus szteroid használat (1) antagonista (1) antioxidánsok (1) anyagcsere (1) apple watch (1) arginin (1) átalakulás (1) áthúzás (1) ATP edzés (1) autoregulation (1) a monolith építése (1) bandázs (1) bemelegítés (1) béta alanin (1) beta alanine (1) bevitel (1) bfr (1) bicepsz (2) bilaterális deficit (1) bloggerday (1) bmi (1) Bob Hoffman (1) Bodybuilding tudomány (1) body building (1) Body Building (23) Body fitness (1) Building the monolith (1) bukásig (1) celeb edzés (1) chuck taylor converse (1) cici (1) cipő (1) citrullin malate (1) combfeszítő (1) combhajlító (1) comb bicepsz (1) complex edzés (1) core edzés (1) cosmopolitan (1) crossfit (1) cross training (1) csalónap (1) csípő (1) csirkemell (6) CT Fletcher (1) cukor (1) diákolimpia (1) Diéta (20) diéta (13) divatmodell (1) doms (1) dopping (1) dorsalflexio (1) dorzolaterális prefrontális kéreg (1) dropset (2) edzés (15) edzéselmélet (8) edzésgyakoriság (3) edzésmódszer (6) edzésteljesítmény (4) edzéster (1) edzésterv (6) edzéstervezés (3) edzéstipp (1) edzéstudomány (1) edzés előtti pörgető (1) edzés időskorban (1) edzés időszak (1) edzés kihagyás (2) edzés nyaralás alatt (2) edzés sablon (1) edzés sérvvel (1) edző (2) edzőpartner (1) edzőtárs (1) ejtő sorozat (3) elevation mask (1) első húzódzkodás (1) első muscle up (1) első pull-up (1) eric lilliebridge (2) erőemelés (10) erőfejlesztés (1) erőnléti edzés (1) erőnövekedés (1) erőszint (1) esti edzés (1) étel (1) etika (1) étvágy (1) ezerismétléses karedzé (1) fájdalom (1) fáradás (1) fáradtság (2) farizom (1) fartlek (1) fat (1) fehérje (19) fehérjebevitel (3) fehérjeszintézis (1) fehérje diéta (2) fehérje szintézis (1) fejlődés (3) fej pozíció (1) fekvenyomás (7) fekvőtámasz (1) felhúzás (1) felhúzás edzésterv (1) félighártyás izom (1) féliginas izom (1) ferde hasizom edzése (1) feszítőizom reflex (1) fiatal (1) fitbit charge (1) fitness (1) fitnesz (3) fizikai aktivitás (1) fms (1) foamroller (1) foci (1) Foci és súlyzós edzés (2) Fogyás (1) fogyás (4) fogyasztás (1) fogyás futással (1) Fogyókúra (17) fogyókúra (1) football (1) fordított diéta (1) formás popsi (1) függőségek (8) functional movement screen (1) funkcionális edzés (1) Furious Pete (1) futás (7) futball (2) futóiskola (2) gaba (1) garrett blevins (1) gázlóizom (2) gerincsérülés (1) gerincsérv (1) gi (1) glute (1) goblet squat (1) GPC világkupa Miskolc 2017 (1) guggolás (7) gurtni (1) gvt (1) gyakoriság (2) gyakorlatok (1) gyorserő (1) gyúrás (2) Hajdú Anikó (2) haladó (1) halolaj (1) háromfejű lábszárizom (1) hasmenés (1) hasprés (1) hassérv (1) has edzés (1) hatás (1) hátizom (1) helyi fogyás (1) hengerezés (2) hiba (1) hibajavítás (1) hideg vizes merülőfürdő (2) high frequency powerlifting (1) hiit (2) HIIT (1) hipertrófia (3) hiteles személyedző (1) HITT (1) hízás (1) hogyan (1) homofób (1) hormonpótlás (1) humor (1) húzódzkodás (1) ibuprofen (1) idősek (1) időskor (1) időskori (1) Időskori edzés (2) időszakos (1) időzítés (1) impingement szindróma (1) insane training (1) intenzitás (2) inverz anorexia nervosa (7) inzulin (1) iqfitnesz (1) IQfitnesz (4) izolációs gyakorlatok (3) izomdiszformia (7) izomépítés (1) izometrikus edzés (1) izomkifáradás (1) izomláz (2) izomnövelés (1) izomtömeg növelés (1) izom memória (1) izom összezavarás (1) ízület védelem (1) jerk (1) Jim Wendler (1) jim wendler (2) Jim wendler (1) John Mckean (1) jónás réka (1) jó zsaru rossz zsaru (1) kaizen (1) kai greene (1) kalács (1) kalória (14) kapszaicin (1) karácsony (2) kardió (5) karedzé (1) karedzés (1) karnozin (1) kávé (1) kcal (14) kenyér (1) késleltetett izomfájdalom (1) kétfejű lábikraizom (1) kétfejű lábikra izom (1) kezdő (2) kezdők (1) Kezdők edzésterve (1) kihívás (1) kiskorúak és a szteroid (1) klaszter edzés (1) klokov complex (1) kockahas (2) koffein (2) koffein tolerancia (1) kokljaev (1) kokov komplex (1) koksz (1) kombo szett (1) kompressziós ruházat (1) konstantin konstantinov (1) könyv (5) kövér (1) középhaladó (1) középkorú (1) közétkeztetés (1) kreatin (1) krioterápia (2) Kroczaleski (1) kroc row (1) labdarúgás (1) lábedzés (1) lábnyújtás (1) legjobb sport (1) lépéserő (1) lineáris periodizáció (2) lineáris progresszió (2) lucein (1) macskagyökér (1) mae (1) magassági maszk (2) magas fehérje bevitel (1) maltodextrin (1) maraton (1) mark rippetoe (1) martijn koevoets (2) masszázs (1) Matt kroc (3) medenceprés (1) melatonin (1) mell (1) mellkas (1) mellkas alakítása (1) mellkas növelése (1) mentális edzés (1) menza (1) merevlábú (1) merev lábas felhúzás (1) mérleg (1) Method of Error Amplification (1) Michael Phelps (1) Michael Phelps challenge (1) mikrosérülés (1) mítosz (1) mobilitás (3) mobilizáció (2) modell edzése (1) monitorozás (1) muscle up (1) nagy gyakoriságú erőemelés (1) nagy intenzitás (1) nagy terjedelem (1) nagy volumen (1) negyed guggolás (1) Németh Róbert (1) nők és a szteroid (1) no pain no gain (1) nyakmögött nyomás (1) nyaralás (2) nyújtás (3) nyújtó reflex (1) öblögetés (1) okosóra (1) omega-3 (1) online edzés (1) orbáncfű (1) öregek edzése (1) Őrült edzés (1) őrült edzés (1) összetett gyakorlatok (1) osztott edzés (1) öt perces edzés (1) öv (1) paprika (1) párhuzamos-elasztikus komponens (1) párolt zöldség (2) paul anderson (1) periodizáció (4) pihenő szünet (1) piramis (1) piruvate (1) placebó (1) placebo (1) plateu (1) poliquin (2) popsi edzés (1) powerbuilder (1) powerlifitng (1) powertraining (1) powrlifting (1) protein (16) protein turmix (7) pulzusmérés (1) pulzustartomány (1) puskás bogi (2) rack squat (1) rámpa sorozatok (1) recept (10) reflex (1) reformkonyha (14) regeneráció (4) reggeli edzés (1) reggeli kardió (1) rehabilitáció (1) rest pause (1) részismétlés (1) részleges mozgástartomány (1) reverse diet (1) Rich Piana (4) rmr (1) rotátorköppeny sérülés (1) RPE (2) rúdsebesség (1) samsung gear (1) Scitec raw felhúzó kupa (1) segítő (1) sérülés (1) sérv (1) simmons (1) Smolov (1) (1) soros-elasztikus komponens (1) sorozatok (2) sportfüggőség (2) spotter (1) sprint (3) stagnálás (1) steroid (1) stressz (1) stronglifts (1) súlycsoport (1) súlyemelés (2) súlyzós edzés (1) súlyzós edzés az állóképességi sportokban (1) súlyzós edzés triatlon duatlon maraton ironman (1) súly csökkentés (1) supraspinatus (1) szabadgyökök (1) szálkásítás (1) személyi edzés (2) szénhidrát (14) szőlőmag (1) szőlőmagörlemény (1) szteroid (7) szteroidok legalizálása (1) szteroid függőség (3) szuperszett (2) tab (1) tápanyagok (14) tápl (2) táplálékkiegészítő (2) táplálék kiegészítő (1) Táplálkozás (19) tárogatás (1) taurin (1) Team Suleiman (1) tejsavó (1) teljesítmény edzés (2) teljesítmény fokozás (3) teljes mozgástartomány (1) telomer (1) template (2) térdbandázs (1) térdízület (1) terepfutás (1) terhelés (2) terjedelem (2) testépítés (8) testépítés tudomány (1) testképzavar (12) testkompozíció (20) testzsír (4) testzsír mérés (2) texas módszer (1) tip (1) tipp (3) Tisza kupa 2017 (1) tojás (1) tojásfehérje (2) tolódzkodás (1) Tömegnövelés (18) tömegnövelő (2) tömegnövelő edzés (1) tom platz (1) top 5 legrosszabb gyakorlat (1) töredék súlyok (1) törzs stabiltás (1) Tóth Szilárd (1) tricepsz (2) triptofán (1) TSM (3) tud (1) tudomány (37) túró (6) unilaterális (1) ütközéses szindróma (1) út az első tolódzkodáshoz (1) vádli (2) valentin nap (1) véráram korlátozás (1) visage models hungary (1) vízhajtó (1) volumen (3) vörösszőlőmag (1) wendler 5/3/1 (1) wittmann zsolt (1) xiaomi amazfit (1) zabpehely (4) zabpehely kenyér (1) Zelenc János (5) zsír (13) zsírégetés (6)  (1) Címkefelhő

A blog szerkesztését és üzemeltetését a Publio segíti.

publio