A Gomad diéta

A legtöbb diéta a testzsír csökkentését, vagy valamilyen betegség enyhítését célozza meg. A magyar nyelvben gyakorlatilag a diéta szó egyet jelent a fogyással, pedig ennél sokkal többről van szó jó esetben. Vannak azonban esetek, mikor a diéta pont az ellenkezőjét célozza meg, azaz a kalória többlet bevitelében próbál segíteni. Ilyen lehet a rákos betegek kezelése miatti étvágytalanság leküzdése, vagy egy sokkal banálisabb eset, amikor a fizikai fejlődésünknek az elégtelen kalória mennyiség szab határt. Ez utóbbiról szól a Gomad.

fr13a9b.jpg

Az elmélet egyszerű, mint egy faék, igyál meg minden nap 4 liter tejet. Persze ezzel nem akarom Mark Rippetoe urat megbántani, de ha megnézitek korai képeit, akkor ő sem a napi 1 gallon tejtől lett az ami, mert igazából egy gallonnal kellene, de azzal mi itten nem tudunk mit kezdeni. Szóval vonatkoztassunk el az ötletadótól és nézzük meg az elméletet. A legtöbb vékony ember problémája, hogy nem elég, hogy gizda, még ráadásul étvágy sincs akkora, mint egy átlagos embernek és egyszerűen képtelen szilárd táplálékból magához venni azt az extra mennyiséget, amit aztán ne dolgozna le.

if_you_follow_gomad.jpg

A népi bölcselet szerint, ha a testmagasságodból kivonsz százat, akkor megkapod azt a testsúlyt, ami alatt vékonynak számítasz, tehát neked való a Gomad. Az élet talán egy kicsit árnyaltabb ennél, de tényleg ad némi viszonyítási alapot. Szóval, ha a fenti másodfokú parciális differenciálegyenlet alapján vékonynak minősültél, akkor a feladat a következő:

  • Minden nap legalább hatszor kell enni, amiből a szilárd táplálék rész az legyen lehetőleg tiszta.
  • Próbálj meg napi négy liter tejet meginni, praktikusan 4 részre elosztva. Reggel egy liter, edzés előtt és után egy-egy és lefekvés előtt az utolsó. De ahogy kedved tartja.
  • Gyúrj, amilyen keményen csak tudsz, mert elkezdtél rengeteg kalóriát magadba tömni, ne zsírt építs, hanem a lehetőségekhez képest minél több izmot. Próbálj meg nagysúlyos alapgyakorlatokat végezni, guggolás, fekvenyomás, felhúzás.
  • Ha tényleg komolyan gondolod, akkor ne szarozz light, meg alacsony zsírtartalmú tejekkel, teljes tejet igyál.

mega_milk_1227708909470.jpg

Tehéntől függően, a négy liter tejjel kapsz naponta nagyjából 2400 kcal-t, 120 gramm fehérjét, 140 gramm zsírt és 200 gramm szénhidrátot, ami nem kevés, tehát ha megtartod mellé az eredeti étrended, akkor biztosan egyre nehezebb leszel, de a Gomad nem egy fenntartható diéta, ha elérted a kívánt testsúlyt, akkor célszerű abbahagyni, mert át fogsz csapni Michelin reklámarcba gyorsan. Ráhagyással kell kiszállni, azaz legalább 5 kilóval túl kell menni a cél testsúlyon, mivel a rengeteg szénhidrát sok vizet fog megkötni, ami hirtelen testsúly csökkenést fog okozni a megvonás utáni napokban.

got-milk_2.jpg

Nemrégiben találkoztam csak a Gomad-dal, de előtte már magamtól rájöttem hasonló módszerekre és rengeteg tejet ittam, ha kellett, ha nem. Középiskolás koromban a diplomata tatyó jobbára csak kajával volt tele. 2 liter tej és hat zsömle volt a túlélőkészlet délig. Később aztán már csak azért is megittam 4-5, néha akár 6 liter tejet is egy nap, mert szerettem.

milk_funny_1600x976_wallpaper_wallpaperswa_com_99.jpg

Nem mondom, hogy nem fejlődtem, de azért nem tapasztaltam meg a hatást, amit az internetes fórumokon emlegetnek, mely szerint a Gomad jobb, mint a szteroid. Nem jobb. Tud ugyanakkora mértékű gyors súlynövekedést hozni, de nem ugyanazt a minőséget. Az izomnövekedést nem lehet tejjel felgyorsítani. A zsírlerakódást viszont igen. Sokaknak csak az csípődik be, hogy jobb, mint a szteroid, mert azt olvasták a neten és elkezdenek ész nélkül tejet inni. Persze egy szélsőségesen ektomorfnak segíteni fog, de mindenki más csak dagadni fog tőle és amikor majd megpróbálja ledolgozni a felszaladt zsírkilókat, akkor több izmot fognak veszíteni, mint amennyit a tehénre kapcsolódással nyertek.

tumblr_n2je81wxbx1rc0rc0o1_500.jpg

Ha mégis ki akarjátok próbálni, akkor a karácsonyi verziót javaslom, amit pár éve próbáltam nagy eredménnyel. a napi négy liter tejből a délelőttihez gyűrjetek be egy rúd mákos bejglit is. Két hónapig csináltam és 10 kilót szedtem fel, pedig ha valaki, akkor én rengeteget mozgok, és nem vagyok egy hízékony típus. 10 kilót! De az mind zsír volt…..

logo1_banner.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://eatmore.blog.hu/api/trackback/id/tr778737078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

IQfitnesz.hu

Blogomban a 30 év alatt összegyűjtött sport-tapasztalatomat és a nehezen megszerzett tudásomat próbálom megosztani Veletek. Néha tudományosan, néha csak viccesen.

Friss topikok

Címkék

2. palóc kupa (1) 2018 (2) 42k (1) 5/3/1 (3) 54321 (1) 5x5 (3) 8 órás karedzés (1) addiktív (1) aerobik (1) agonista (1) agystimulácó (1) ajándék (2) alapelv (1) alapgyakorlatok (2) állighúzás (1) altitude mask (1) alvás (1) ammónia (1) anabolikus ablak (2) anabolikus szteroid használat (1) antagonista (1) antioxidánsok (1) anyagcsere (1) apple watch (1) arginin (1) átalakulás (1) áthúzás (1) ATP edzés (1) autoregulation (1) a monolith építése (1) bandázs (1) bemelegítés (1) béta alanin (1) beta alanine (1) bevitel (1) bfr (1) bicepsz (2) bilaterális deficit (1) bloggerday (1) bmi (1) Bob Hoffman (1) Bodybuilding tudomány (1) body building (1) Body Building (23) Body fitness (1) Building the monolith (1) bukásig (1) celeb edzés (1) chuck taylor converse (1) cici (1) cipő (1) citrullin malate (1) combfeszítő (1) combhajlító (1) comb bicepsz (1) complex edzés (1) core edzés (1) cosmopolitan (1) crossfit (1) cross training (1) csalónap (1) csípő (1) csirkemell (6) CT Fletcher (1) cukor (1) diákolimpia (1) Diéta (20) diéta (13) divatmodell (1) doms (1) dopping (1) dorsalflexio (1) dorzolaterális prefrontális kéreg (1) dropset (2) edzés (15) edzéselmélet (8) edzésgyakoriság (3) edzésmódszer (6) edzésteljesítmény (4) edzéster (1) edzésterv (6) edzéstervezés (3) edzéstipp (1) edzéstudomány (1) edzés előtti pörgető (1) edzés időskorban (1) edzés időszak (1) edzés kihagyás (2) edzés nyaralás alatt (2) edzés sablon (1) edzés sérvvel (1) edző (2) edzőpartner (1) edzőtárs (1) ejtő sorozat (3) elevation mask (1) első húzódzkodás (1) első muscle up (1) első pull-up (1) eric lilliebridge (2) erőemelés (10) erőfejlesztés (1) erőnléti edzés (1) erőnövekedés (1) erőszint (1) esti edzés (1) étel (1) etika (1) étvágy (1) ezerismétléses karedzé (1) fájdalom (1) fáradás (1) fáradtság (2) farizom (1) fartlek (1) fat (1) fehérje (19) fehérjebevitel (3) fehérjeszintézis (1) fehérje diéta (2) fehérje szintézis (1) fejlődés (3) fej pozíció (1) fekvenyomás (7) fekvőtámasz (1) felhúzás (1) felhúzás edzésterv (1) félighártyás izom (1) féliginas izom (1) ferde hasizom edzése (1) feszítőizom reflex (1) fiatal (1) fitbit charge (1) fitness (1) fitnesz (3) fizikai aktivitás (1) fms (1) foamroller (1) foci (1) Foci és súlyzós edzés (2) Fogyás (1) fogyás (4) fogyasztás (1) fogyás futással (1) Fogyókúra (17) fogyókúra (1) football (1) fordított diéta (1) formás popsi (1) függőségek (8) functional movement screen (1) funkcionális edzés (1) Furious Pete (1) futás (7) futball (2) futóiskola (2) gaba (1) garrett blevins (1) gázlóizom (2) gerincsérülés (1) gerincsérv (1) gi (1) glute (1) goblet squat (1) GPC világkupa Miskolc 2017 (1) guggolás (7) gurtni (1) gvt (1) gyakoriság (2) gyakorlatok (1) gyorserő (1) gyúrás (2) Hajdú Anikó (2) haladó (1) halolaj (1) háromfejű lábszárizom (1) hasmenés (1) hasprés (1) hassérv (1) has edzés (1) hatás (1) hátizom (1) helyi fogyás (1) hengerezés (2) hiba (1) hibajavítás (1) hideg vizes merülőfürdő (2) high frequency powerlifting (1) hiit (2) HIIT (1) hipertrófia (3) hiteles személyedző (1) HITT (1) hízás (1) hogyan (1) homofób (1) hormonpótlás (1) humor (1) húzódzkodás (1) ibuprofen (1) idősek (1) időskor (1) időskori (1) Időskori edzés (2) időszakos (1) időzítés (1) impingement szindróma (1) insane training (1) intenzitás (2) inverz anorexia nervosa (7) inzulin (1) iqfitnesz (1) IQfitnesz (4) izolációs gyakorlatok (3) izomdiszformia (7) izomépítés (1) izometrikus edzés (1) izomkifáradás (1) izomláz (2) izomnövelés (1) izomtömeg növelés (1) izom memória (1) izom összezavarás (1) ízület védelem (1) jerk (1) Jim Wendler (1) jim wendler (2) Jim wendler (1) John Mckean (1) jónás réka (1) jó zsaru rossz zsaru (1) kaizen (1) kai greene (1) kalács (1) kalória (14) kapszaicin (1) karácsony (2) kardió (5) karedzé (1) karedzés (1) karnozin (1) kávé (1) kcal (14) kenyér (1) késleltetett izomfájdalom (1) kétfejű lábikraizom (1) kétfejű lábikra izom (1) kezdő (2) kezdők (1) Kezdők edzésterve (1) kihívás (1) kiskorúak és a szteroid (1) klaszter edzés (1) klokov complex (1) kockahas (2) koffein (2) koffein tolerancia (1) kokljaev (1) kokov komplex (1) koksz (1) kombo szett (1) kompressziós ruházat (1) konstantin konstantinov (1) könyv (5) kövér (1) középhaladó (1) középkorú (1) közétkeztetés (1) kreatin (1) krioterápia (2) Kroczaleski (1) kroc row (1) labdarúgás (1) lábedzés (1) lábnyújtás (1) legjobb sport (1) lépéserő (1) lineáris periodizáció (2) lineáris progresszió (2) lucein (1) macskagyökér (1) mae (1) magassági maszk (2) magas fehérje bevitel (1) maltodextrin (1) maraton (1) mark rippetoe (1) martijn koevoets (2) masszázs (1) Matt kroc (3) medenceprés (1) melatonin (1) mell (1) mellkas (1) mellkas alakítása (1) mellkas növelése (1) mentális edzés (1) menza (1) merevlábú (1) merev lábas felhúzás (1) mérleg (1) Method of Error Amplification (1) Michael Phelps (1) Michael Phelps challenge (1) mikrosérülés (1) mítosz (1) mobilitás (3) mobilizáció (2) modell edzése (1) monitorozás (1) muscle up (1) nagy gyakoriságú erőemelés (1) nagy intenzitás (1) nagy terjedelem (1) nagy volumen (1) negyed guggolás (1) Németh Róbert (1) nők és a szteroid (1) no pain no gain (1) nyakmögött nyomás (1) nyaralás (2) nyújtás (3) nyújtó reflex (1) öblögetés (1) okosóra (1) omega-3 (1) online edzés (1) orbáncfű (1) öregek edzése (1) Őrült edzés (1) őrült edzés (1) összetett gyakorlatok (1) osztott edzés (1) öt perces edzés (1) öv (1) paprika (1) párhuzamos-elasztikus komponens (1) párolt zöldség (2) paul anderson (1) periodizáció (4) pihenő szünet (1) piramis (1) piruvate (1) placebó (1) placebo (1) plateu (1) poliquin (2) popsi edzés (1) powerbuilder (1) powerlifitng (1) powertraining (1) powrlifting (1) protein (16) protein turmix (7) pulzusmérés (1) pulzustartomány (1) puskás bogi (2) rack squat (1) rámpa sorozatok (1) recept (10) reflex (1) reformkonyha (14) regeneráció (4) reggeli edzés (1) reggeli kardió (1) rehabilitáció (1) rest pause (1) részismétlés (1) részleges mozgástartomány (1) reverse diet (1) Rich Piana (4) rmr (1) rotátorköppeny sérülés (1) RPE (2) rúdsebesség (1) samsung gear (1) Scitec raw felhúzó kupa (1) segítő (1) sérülés (1) sérv (1) simmons (1) Smolov (1) (1) soros-elasztikus komponens (1) sorozatok (2) sportfüggőség (2) spotter (1) sprint (3) stagnálás (1) steroid (1) stressz (1) stronglifts (1) súlycsoport (1) súlyemelés (2) súlyzós edzés (1) súlyzós edzés az állóképességi sportokban (1) súlyzós edzés triatlon duatlon maraton ironman (1) súly csökkentés (1) supraspinatus (1) szabadgyökök (1) szálkásítás (1) személyi edzés (2) szénhidrát (14) szőlőmag (1) szőlőmagörlemény (1) szteroid (7) szteroidok legalizálása (1) szteroid függőség (3) szuperszett (2) tab (1) tápanyagok (14) tápl (2) táplálékkiegészítő (2) táplálék kiegészítő (1) Táplálkozás (19) tárogatás (1) taurin (1) Team Suleiman (1) tejsavó (1) teljesítmény edzés (2) teljesítmény fokozás (3) teljes mozgástartomány (1) telomer (1) template (2) térdbandázs (1) térdízület (1) terepfutás (1) terhelés (2) terjedelem (2) testépítés (8) testépítés tudomány (1) testképzavar (12) testkompozíció (20) testzsír (4) testzsír mérés (2) texas módszer (1) tip (1) tipp (3) Tisza kupa 2017 (1) tojás (1) tojásfehérje (2) tolódzkodás (1) Tömegnövelés (18) tömegnövelő (2) tömegnövelő edzés (1) tom platz (1) top 5 legrosszabb gyakorlat (1) töredék súlyok (1) törzs stabiltás (1) Tóth Szilárd (1) tricepsz (2) triptofán (1) TSM (3) tud (1) tudomány (37) túró (6) unilaterális (1) ütközéses szindróma (1) út az első tolódzkodáshoz (1) vádli (2) valentin nap (1) véráram korlátozás (1) visage models hungary (1) vízhajtó (1) volumen (3) vörösszőlőmag (1) wendler 5/3/1 (1) wittmann zsolt (1) xiaomi amazfit (1) zabpehely (4) zabpehely kenyér (1) Zelenc János (5) zsír (13) zsírégetés (6)  (1) Címkefelhő

A blog szerkesztését és üzemeltetését a Publio segíti.

publio