Tipp: egy egyszerű trükk a nagyobb guggolásért

A népesség azon halmaza, akik nem tartoznak a pálcikalábúak közé, viszont nem is a bálnalábúak rendjébe tartoznak, nos ők azok akik szoktak guggolni. Ha ezt megfelelő lelkesedéssel teszik, akkor előbb utóbb eljutnak arra a pontra, amikor megreked a fejlődésük és már nem tudják a használt a súlyt tovább növelni. Ilyenkor ha a lelkesedés megvan, akkor jön a fejtörés, hogy mit kellene csinálni a további növekedésért. Van, aki edzésmódszert vált, van, aki a szerekben keresi a megoldást, mások pedig a bandázsok, övek és egyéb felszerelések között keresik a megváltót. Pedig van egy egyszerű gyakorlat, ami napi pár perc alkalmazással sokunknál csodákra képes.

A feladat, mint említettem pofon egyszerű: fogd magad és guggolj le és maradj úgy. Természetesen súly nélkül, úgy ahogy vagy. Próbáld meg megőrizni a csípődben és a törzsedben a feszültséget, ami a leguggoláskor keletkezett. Maradj így első alkalommal egy percre, majd növeld ezt 2-3 percre. Ismételd meg naponta 2-3 alkalommal. Hidd el csodákra képes. Nagyjából két hét után észre fogod venni a változást. Sokkal dinamikusabban fogod tudni elindítani a súlyt az alsó holtpontból, valamint ha eddig nem voltál teljesen laza, akkor mélyebbre is fogsz tudni guggolni. Ez kifejezetten egy mobilitást javító gyakorlat. Úgy leszel tőle erősebb, hogy lazább is leszel egyben.

is-holding-this-position-a-minute-a-day-the-key-to-unlocking-elite-athletic-performance_stack.png

Az extra lazák figyeljenek rá, hogy ne üljenek a vádlijukra, mert akkor a gyakorlat lényegét veszítjük el. Ők állítsák meg a mozdulatot egy pillanattal hamarabb.

Tégy egy próbát, nem kerül semmibe, nekem bevált!

 logo1_banner.JPG

A bejegyzés trackback címe:

http://eatmore.blog.hu/api/trackback/id/tr728800360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Treff Bubi 2016.06.14. 13:50:28

Ez egy sima nyújtás, nem?

IQfitnesz.hu · www.iqfitnesz.hu 2016.06.14. 14:20:27

@Treff Bubi: Egy kicsit több annál, de az majd a következő irások egyike lesz, hogy mi a különbség a nyújtás és mobilitás fejlesztése között.

N48 2016.06.14. 20:49:20

Vagy költözz Bulgáriába, Olaszországba vagy Görögországba és garantáltan meglesz a napi 1-2-szeri akár 10-15-20 perces guggolás is.

IQfitnesz.hu · www.iqfitnesz.hu 2016.06.15. 07:53:10

@N48: Most, hogy mondod! Sokan próbálnak rájönni, hogy mi a görög és bulgár súlyemelők titka, de erre szerintem eddig senki nem gondolt. :-)

IQfitnesz.hu

Blogomban a 30 év alatt összegyűjtött sport-tapasztalatomat és a nehezen megszerzett tudásomat próbálom megosztani Veletek. Néha tudományosan, néha csak viccesen.

Hirdetés

Friss topikok

Címkék

2. palóc kupa (1) 2018 (1) 42k (1) 5/3/1 (3) 54321 (1) 5x5 (3) 8 órás karedzés (1) addiktív (1) aerobik (1) agonista (1) agystimulácó (1) ajándék (1) alapelv (1) alapgyakorlatok (2) állighúzás (1) altitude mask (1) ammónia (1) anabolikus ablak (1) anabolikus szteroid használat (1) antagonista (1) antioxidánsok (1) apple watch (1) átalakulás (1) áthúzás (1) ATP edzés (1) a monolith építése (1) bandázs (1) bevitel (1) bfr (1) bicepsz (2) bilaterális deficit (1) bmi (1) Bob Hoffman (1) Bodybuilding tudomány (1) Body Building (21) body building (1) Body fitness (1) Building the monolith (1) bukásig (1) celeb edzés (1) chuck taylor converse (1) cici (1) cipő (1) citrullin malate (1) complex edzés (1) core edzés (1) crossfit (1) cross training (1) csípő (1) csirkemell (6) CT Fletcher (1) diákolimpia (1) Diéta (20) diéta (8) divatmodell (1) doms (1) dopping (1) dorzolaterális prefrontális kéreg (1) dropset (2) edzés (11) edzéselmélet (6) edzésmódszer (1) edzésteljesítmény (4) edzéster (1) edzésterv (6) edzéstervezés (3) edzéstipp (1) edzéstudomány (1) edzés időskorban (1) edzés időszak (1) edzés kihagyás (1) edzés sablon (1) edzés sérvvel (1) edző (1) edzőpartner (1) edzőtárs (1) ejtő sorozat (2) elevation mask (1) első húzódzkodás (1) első muscle up (1) első pull-up (1) eric lilliebridge (1) erőemelés (9) erőnövekedés (1) erőszint (1) esti edzés (1) étel (1) etika (1) ezerismétléses karedzé (1) fáradtság (1) fat (1) fehérje (18) fehérjebevitel (2) fehérje diéta (1) fehérje szintézis (1) fejlődés (2) fej pozíció (1) fekvenyomás (5) fekvőtámasz (1) felhúzás (1) felhúzás edzésterv (1) ferde hasizom edzése (1) feszítőizom reflex (1) fiatal (1) fitbit charge (1) fitness (1) fitnesz (2) foamroller (1) Foci és súlyzós edzés (1) Fogyás (1) fogyás (4) fogyasztás (1) fogyás futással (1) Fogyókúra (17) fogyókúra (1) football (1) formás popsi (1) függőségek (8) funkcionális edzés (1) Furious Pete (1) futás (3) futball (1) garrett blevins (1) gázlóizom (1) gerincsérv (1) gi (1) goblet squat (1) GPC világkupa Miskolc 2017 (1) guggolás (5) gurtni (1) gvt (1) gyakorlatok (1) gyúrás (1) Hajdú Anikó (2) haladó (1) halolaj (1) háromfejű lábszárizom (1) hasprés (1) hassérv (1) has edzés (1) hatás (1) hátizom (1) helyi fogyás (1) hengerezés (1) hiba (1) hibajavítás (1) hideg vizes merülőfürdő (1) high frequency powerlifting (1) hiit (2) HIIT (1) hipertrófia (3) hiteles személyedző (1) HITT (1) hízás (1) hogyan (1) homofób (1) hormonpótlás (1) humor (1) húzódzkodás (1) ibuprofen (1) idősek (1) időskor (1) időskori (1) Időskori edzés (2) időszakos (1) időzítés (1) impingement szindróma (1) insane training (1) intenzitás (1) inverz anorexia nervosa (7) iqfitnesz (1) IQfitnesz (3) izolációs gyakorlatok (3) izomdiszformia (7) izomépítés (1) izometrikus edzés (1) izomláz (1) izomnövelés (1) izomtömeg növelés (1) izom memória (1) izom összezavarás (1) ízület védelem (1) jerk (1) Jim Wendler (1) jim wendler (2) Jim wendler (1) John Mckean (1) jónás réka (1) kalács (1) kalória (13) kapszaicin (1) karácsony (1) kardió (5) karedzé (1) karedzés (1) kcal (14) kenyér (1) késleltetett izomfájdalom (1) kétfejű lábikra izom (1) kezdő (2) kezdők (1) Kezdők edzésterve (1) kihívás (1) kiskorúak és a szteroid (1) klaszter edzés (1) klokov complex (1) kockahas (2) koffein (1) kokljaev (1) kokov komplex (1) koksz (1) kombo szett (1) kompressziós ruházat (1) konstantin konstantinov (1) könyv (2) kövér (1) középhaladó (1) középkorú (1) közétkeztetés (1) kreatin (1) krioterápia (1) Kroczaleski (1) kroc row (1) lábedzés (1) lábnyújtás (1) legjobb sport (1) lineáris periodizáció (2) lineáris progresszió (2) lucein (1) mae (1) magassági maszk (2) magas fehérje bevitel (1) maraton (1) mark rippetoe (1) martijn koevoets (2) Matt kroc (3) medenceprés (1) mell (1) mellkas (1) mellkas alakítása (1) mellkas növelése (1) mentális edzés (1) menza (1) merevlábú (1) merev lábas felhúzás (1) mérleg (1) Method of Error Amplification (1) Michael Phelps (1) Michael Phelps challenge (1) mikrosérülés (1) mobilitás (2) mobilizáció (1) modell edzése (1) monitorozás (1) muscle up (1) nagy gyakoriságú erőemelés (1) nagy intenzitás (1) nagy terjedelem (1) nagy volumen (1) negyed guggolás (1) Németh Róbert (1) nők és a szteroid (1) nyakmögött nyomás (1) nyújtás (2) nyújtó reflex (1) okosóra (1) omega-3 (1) öregek edzése (1) Őrült edzés (1) őrült edzés (1) összetett gyakorlatok (1) öt perces edzés (1) öv (1) paprika (1) párhuzamos-elasztikus komponens (1) párolt zöldség (2) paul anderson (1) periodizáció (2) piramis (1) piruvate (1) placebó (1) placebo (1) plateu (1) poliquin (1) popsi edzés (1) powerbuilder (1) powerlifitng (1) powrlifting (1) protein (16) protein turmix (7) pulzusmérés (1) puskás bogi (1) rack squat (1) recept (10) reflex (1) reformkonyha (14) regeneráció (4) reggeli kardió (1) rehabilitáció (1) részismétlés (1) Rich Piana (4) rotátorköppeny sérülés (1) RPE (1) samsung gear (1) Scitec raw felhúzó kupa (1) segítő (1) sérv (1) Smolov (1) (1) soros-elasztikus komponens (1) sorozatok (1) sportfüggőség (2) spotter (1) sprint (2) stagnálás (1) steroid (1) stressz (1) stronglifts (1) súlycsoport (1) súlyemelés (2) súlyzós edzés (1) súlyzós edzés az állóképességi sportokban (1) súlyzós edzés triatlon duatlon maraton ironman (1) supraspinatus (1) szabadgyökök (1) személyi edzés (1) szénhidrát (14) szőlőmag (1) szőlőmagörlemény (1) szteroid (7) szteroidok legalizálása (1) szteroid függőség (3) szuperszett (2) tápanyagok (14) tápl (2) táplálékkiegészítő (2) táplálék kiegészítő (1) Táplálkozás (18) tárogatás (1) Team Suleiman (1) tejsavó (1) teljesítmény edzés (1) teljesítmény fokozás (2) telomer (1) template (2) térdbandázs (1) terhelés (2) terjedelem (1) testépítés (4) testépítés tudomány (1) testképzavar (12) testkompozíció (20) testzsír (4) testzsír mérés (2) texas módszer (1) tipp (2) Tisza kupa 2017 (1) tojás (1) tojásfehérje (2) tolódzkodás (1) Tömegnövelés (18) tömegnövelő (2) tömegnövelő edzés (1) tom platz (1) top 5 legrosszabb gyakorlat (1) töredék súlyok (1) törzs stabiltás (1) Tóth Szilárd (1) tricepsz (1) TSM (3) tud (1) tudomány (23) túró (6) unilaterális (1) ütközéses szindróma (1) út az első tolódzkodáshoz (1) vádli (1) valentin nap (1) véráram korlátozás (1) visage models hungary (1) vízhajtó (1) volumen (2) vörösszőlőmag (1) wendler 5/3/1 (1) wittmann zsolt (1) xiaomi amazfit (1) zabpehely (4) zabpehely kenyér (1) Zelenc János (5) zsír (13) zsírégetés (3)  (1) Címkefelhő

A blog szerkesztését és üzemeltetését a Publio segíti.

publio